Vážení obchodní partneři, Tímto Vás informujeme, že od 18.prosince 2024 do 6. ledna 2025 bude celozávodní dovolená. Objednávky a distribuce zboží bude organizována následovně: Poslední den příjmu objednávek 13. 12. 2024 Expedice objednávek 18. 12. 2024 Zahájení provozu 06. 01. 2025 Děkujeme Vám za spolupráci v roce 2024 a přejeme klidné Vánoce, šťastný a úspěšný nový rok 2025.

Pro živnostníky a malé firmy

Výhody programu pro živnostníky a malé firmy

  • Vše skladem na jednom místě
  • Vaše zboží expedujeme okamžitě
  • Speciální ceny bez omezení objemu
  • S rostoucím odběrem vám nastavíme výhodnější ceny

Nákupy pro firmu a podnikatele na jednom místě

Zjednodušte své firemní nákupy a nakupujte pohodlně vše na jednom místě. U nás pořídíte nejen elektroniku, ale i kávovar do firemní kuchyňky či čisticí prostředky.

Speciální ceny, B2B akční ceny a slevy

Firemním zákazníkům pravidelně nabízíme výběr produktů za zvýhodněné akční ceny. Pro velké nákupy vám pak připravíme cenovou nabídku na míru.

Široký sortiment

Sháníte kancelářský papír? Nebo toner do tiskárny? Nebo cokoliv jiného? Alza pro firmy vám nabízí široký sortiment zboží pro provoz vaší firmy nebo živnosti.

Rychlé dodání

Doručujeme rychle. I o víkendu. Vyberte si tu nejvhodnější dopravu pro doručení do vaší firmy. Díky široké síti poboček, Alzaboxů či kurýrních služeb můžete své zboží obdržet prakticky okamžitě.

Jeden účet pro celou organizaci

Jeden účet může používat celá organizace. Znamená to méně administrativy, větší efektivitu, perfektní přehled a snadný reporting. Váš tým bude propojený jako jeden organismus.

Používáme ověření věku Adulto